Nye nyhedsgrupper
Klaus D. Mikkelsen
2011-11-17 14:33:16 UTC
Der er idag (20111116) oprettet foelgende 6073 grupper paa news.tele.dk .
Der modtages nu artikler i 17019 grupper.
Hvornår forventes det så at slå igennem, så grupperne er der?

Klaus
Forum om modeltog og tog i 1:1: http://www.baneforum.dk
K_Nielsen
2011-11-17 16:05:43 UTC
[...]

-----------

Det gør det nok ikke, gruppelisten er nede på omkring 13.000 igen.... :-(

Mvh
Kent
Klaus D. Mikkelsen
2011-11-18 20:25:31 UTC
Post by K_Nielsen
Det gør det nok ikke, gruppelisten er nede på omkring 13.000 igen.... :-(
Der sker noget her til aften.

Alle grupperne jeg abbonerer på er tilbage - godtnok halvtomme, men de
er der og der er kommet lidt speed på serveren igen.

Jørgen Nielsen
2011-11-18 20:41:24 UTC
Post by Klaus D. Mikkelsen
Post by K_Nielsen
[...]
Der mangler nogle dk.edb.* endnu, og der var ca. 44.000 grupper inden
serveren hostede, og nu ca. 20.000.
--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]
Sonny T. Larsen
2011-11-18 20:54:23 UTC
Post by Klaus D. Mikkelsen
Alle grupperne jeg abbonerer på er tilbage - godtnok halvtomme, men de
er der og der er kommet lidt speed på serveren igen.
Jeg er ved at synce gruppelister mellem forskellige servere i setuppet.

dtext01 er ok nu, dtext02 er på vej - så grupperne skal nok dukke op igen, ja.
--
/Sonny - #include <std.disclaimer.h>

"I don't have an attitude problem, you have a perception problem."
Klaus D. Mikkelsen
2011-11-18 20:56:04 UTC
Post by Sonny T. Larsen
Jeg er ved at synce gruppelister mellem forskellige servere i setuppet.
Tak Sonny.

Må jeg være så fræk at spørge, hvornår de "fandt dig frem fra gemmerne"?

Sonny T. Larsen
2011-11-18 21:21:47 UTC
Post by Klaus D. Mikkelsen
Må jeg være så fræk at spørge, hvornår de "fandt dig frem fra gemmerne"?
Det er på eget initiativ - jeg læser selv primært news via dtext :-)

Retfærdigvis skal siges, at folkene på OPA havde påbegyndt fejlfinding.

Klaus D. Mikkelsen
2011-11-18 22:08:55 UTC
Post by Sonny T. Larsen
Det er på eget initiativ - jeg læser selv primært news via dtext :-)
Okay, jeg har haft fat i bredbåndssupport et par gange i løbet af ugen,
men de har ikke den fjerneste ide om, hvad en newsserver er og hvad den
bruges til.

Her til eftermiddag nævnte jeg dit navn for dem og sagde at der kunne de
finde hjælp, når de skulle videreformidle fejlene. Jeg ville da også
være ked af, hvis det var mig der havde foresaget at du sådan skulle
arbejde sent fredag aften....
Post by Sonny T. Larsen
Retfærdigvis skal siges, at folkene på OPA havde påbegyndt fejlfinding.
Okay newssetuppet står stadig derude?

Sonny T. Larsen
2011-11-18 22:22:06 UTC
Post by Klaus D. Mikkelsen
[...]
Heh, du er vist uden skyld, ihvertfald i denne sammenhæng.
Post by Klaus D. Mikkelsen
Okay newssetuppet står stadig derude?
Yes, det står hos TDC Hosting.

Klaus D. Mikkelsen
2011-11-18 22:29:03 UTC
Post by Sonny T. Larsen
Heh, du er vist uden skyld, ihvertfald i denne sammenhæng.
LOL - godt så....
Post by Sonny T. Larsen
Yes, det står hos TDC Hosting.
Okay, en af mine gamle kammerater arbejde de derude "caoj"

Sonny T. Larsen
2011-11-18 22:48:28 UTC
Post by Klaus D. Mikkelsen
Okay, en af mine gamle kammerater arbejde de derude "caoj"
Carsten? En af mine kolleger, da jeg var i det, der nu er blevet til
TDC Hosting.

Klaus D. Mikkelsen