Kan man ikke sætte en mailserver op på NetBasis?
Morten Trab
2003-09-06 09:49:06 UTC
Er deet ikke muligt at sætte en mailserver op på NetBasis??

Når jeg prøver at logge ind fra en computer et andet sted i landet, bliver
forbindelsen bare afvist, men der bliver ikke skrevet noget i loggen på
mail-serveren, så det må være inden den at den bliver afvist (Deter port
110, POP3 jeg taler om her og ikke SMTP, som jeg godt ved skal via
backup-mx)

--
Mvh. Morten Trab

Web: http://www.blackchart.dk
Jonas Pedersen
2003-09-07 11:20:10 UTC
Post by Morten Trab
[...]
Så vidt jeg ved er der ikke problemer i at kører POP3 server på en TDC ADSL
forbindelse.
Kører selv fint her, jeg har boomtown.
--
Jonas Pedersen - jonas (a) chown.dk
http://chown.dk & http://pictureshow.dk
Thomas Alexander Frederiksen
2003-09-07 13:07:51 UTC
Post by Jonas Pedersen
Post by Morten Trab
Er deet ikke muligt at sætte en mailserver op på NetBasis??
<snip>
Post by Jonas Pedersen
Så vidt jeg ved er der ikke problemer i at kører POP3 server på
en TDC ADSL forbindelse.
Kører selv fint her, jeg har boomtown.
Siden hvornår er NetBasis blevet ADSL?
--