IMAP hos TDC?
Michael
2003-10-27 15:34:33 UTC
Jeg kan se at pop3.mail.dk svarer på IMAP trafik.
Jeg kunne dog ikke umiddlbart logge ind.

Er det lykkes nogle at logge ind?
Er der nogle der ved om TDC er ved at gøre klar til IMAP?
Niels Callesøe
2003-10-27 16:18:53 UTC
Post by Michael
Jeg kan se at pop3.mail.dk svarer på IMAP trafik.
Jeg kunne dog ikke umiddlbart logge ind.
Er det lykkes nogle at logge ind?
Er der nogle der ved om TDC er ved at gøre klar til IMAP?
Mailfabrikken snakker, svjh, IMAP med "sig selv", dvs. webmail
(http://mail.dk). Jeg tror ikke du skal sætte næsen op efter mere end
det.
--
Niels Callesøe - nørd light @work

Endnu en grund til at have skæg: http://www.boycottgillette.com/
Henrik Gemal
2003-10-28 08:30:28 UTC
Post by Michael
Jeg kan se at pop3.mail.dk svarer på IMAP trafik.
Jeg kunne dog ikke umiddlbart logge ind.
Er det lykkes nogle at logge ind?
Er der nogle der ved om TDC er ved at gøre klar til IMAP?
Der kører skam IMAP på mail.dk faktisk på imap.mail.dk men det er
lukket. Dvs der er pt ikke kunder der kører IMAP.
--
Henrik Gemal
Mozilla Evangelist

Mozilla Blog with news, devinfo, links, etc:
http://gemal.dk