jeg og familie siger tak for den støtte og hjælp vi fik hos tdc internet
Michael Hagelquist
2003-11-24 23:56:05 UTC
jeg og familie siger tak for den støtte og hjælp vi fik hos tdc internet
support

vi ses ingen når priserne er til at have med at gøre igen

så vender vi måske tilbage igen

tak til de søde piger hos tdc -og unskyld min opførsel

Michael
skive

fri maked er det bedste -men stabilitet og også det bedste

tak for 10 år hos tdc internet

godt nytår
Jesper Skriver
2003-11-25 00:29:29 UTC
Post by Michael Hagelquist
jeg og familie siger tak for den støtte og hjælp vi fik hos tdc internet
support
Maaske var det smartere hvis du havde x-postet det til alle de
grupper du nu har postet det i ??

Eller maaske skulle du have holdt til dk.edb.internet.udbydere ???
Jesper Skriver, CCIE #5456, FreeBSD committer
Svend Olaf Mikkelsen
2003-11-26 12:50:12 UTC
Post by Michael Hagelquist
[...]
Godt nytår.