Forslag til TDC om nyhedsgruppe
Lars
2003-10-07 08:00:34 UTC
Hej, hvorledes kontakter jeg TDC, eller hvilken instans i TDC om at oprette adgang til følgende
newsgroup:

Der er tale om en support diskussionsgruppe vedr. programmet Macro Express

http://www.macros.com/
http://www.macros.com/esubsng.htm
--
Best regards

Lars
Niels Callesøe
2003-10-07 08:19:43 UTC
Post by Lars
Hej, hvorledes kontakter jeg TDC, eller hvilken instans i TDC om
Det du omtaler, er ikke en nyhedsgruppe, men en news-server der
indeholder en eller flere grupper. Du kan ikke læse grupperne andre
steder end på den server.
--
Niels Callesøe - nørd light

Anti spam? Bevis det. http://www.spamcon.org/legalfund/
Lars
2003-10-08 17:12:32 UTC
Post by Niels Callesøe
Post by Lars
Det du omtaler, er ikke en nyhedsgruppe, men en news-server der
indeholder en eller flere grupper. Du kan ikke læse grupperne andre
steder end på den server.
Hej, du har jo ret. Jeg må virkelig have sovet :-(

mvh Lars