microsoft virus
Gerner
2003-09-21 14:00:48 UTC
Har man fundet ud af hvem der sender virus ud i microsofts navn m.m. ?
Vil tdc stoppe de virusmail ?
Man løber snart tør for adresser der kan være i spamfiltret, eller kan
vi få flere end de 100 adresser der er til rådighed. Når de er brugt,
så kan man jo selv ikke gøre noget for at dæmme op for spammet.

Skal man også spærre adressen/domænet i til feltet ?
Henrik K Hansen
2003-09-21 14:22:39 UTC
Post by Gerner
Når de er brugt,
så kan man jo selv ikke gøre noget for at dæmme op for spammet.
Du klager over spam, men udsætter gerne dette firma
http://www.sdc.dk/sdcu/default.asp for at modtage spam, fej for din
egen dør først.
Henrik
Gerner
Aner ikke hvad du mener.
Gerner
2003-09-21 17:56:07 UTC
On Sun, 21 Sep 2003 18:42:22 +0200, "Martin Højriis Kristensen"
Post by Gerner
Post by Henrik K Hansen
Du klager over spam, men udsætter gerne dette firma
http://www.sdc.dk/sdcu/default.asp for at modtage spam, fej for din
egen dør først.
Aner ikke hvad du mener.
Du bruger stadig postkasse dot dk som adresse, uagtet at du ikke har domænet
Og hvad har det med spam at gøre.
Per Bau
2003-09-21 18:32:08 UTC
Post by Gerner
On Sun, 21 Sep 2003 18:42:22 +0200, "Martin Højriis Kristensen"
Du bruger stadig postkasse dot dk som adresse, uagtet at du ikke har domænet
Og hvad har det med spam at gøre.
Hvorfor bruger du ikke din rigtige adresse? Et gæt ville være for ikke
at drukne i spam mails. Men at det går ud over andre, det generer dig
ikke det mindste?

/Per
Allan Olesen
2003-09-22 13:34:14 UTC
Post by Gerner
Og hvad har det med spam at gøre.
Kan du virkelig ikke regne det ud, eller spiller du bare dum
med vilje?

Du faar lidt hjaelp:

Spammere hoester adresser paa usenet.

Fra dine (og nu ogsaa mit) indlaeg hoester de adressen
***@postkasse.dk.

Derfor vil de nu og i lang tid fremover forsoege at sende til
denne adresse. Dvs. at mailserveren for domaenet postkasse.dk
nu skal belemres med en masse spam, som du er skyld i.
--
Allan Olesen, Lunderskov

Vi har fået tnews tilbage
Martin Højriis Kristensen
2003-09-22 16:05:01 UTC
99
Hvad?
Du fik svar på dit spørgsmål om hvad det havde med spam at gøre.
Fejer du så for din dør?

Niels Callesøe
2003-09-22 17:58:20 UTC
99
Jeg beklager meget at jeg fik svaret på dit indlæg tidligere. Det var
åbenlyst en fejl. Det skal ikke gentage sig.
--
Niels Callesøe - nørd light

Anti spam? Bevis det. http://www.spamcon.org/legalfund/
Gerner
2003-09-22 19:26:15 UTC
Post by Niels Callesøe
99
Jeg beklager meget at jeg fik svaret på dit indlæg tidligere. Det var
åbenlyst en fejl. Det skal ikke gentage sig.
Næh, med så dårlige råd, kan det være lige meget.
--
Gerner aka Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID
Fly online with real people, pilots and ATC
Niels Callesøe
2003-09-22 18:15:02 UTC
99
Gerner har vist set nogen svare "42" til et spoergsmaal...
Hahaha. Den var god, på adskillige niveauer.

Peter Binderup
2003-09-22 06:36:57 UTC
Jeg er også ved at være ret træt af denne MS virus - jeg har nu for 4
dag i træk haft en totalt fyldt mailboks at stå op til. TDC må altså
snart foretage sig noget, jeg har som kunde ikke nogen som helt
mulighed for at stoppe dette virusangreb. Jeg lukkede min mailklient
(med spamihilator og antivirus) engang lige over midnat og allerede
her til morgen var der 9,2 MB mails hvoraf én enkelt mail ikke var
spam/virus.

Jeg ved at der er flere der bruger "falske" e-mail adresser til News -
dette vil jeg ikke finde mig i, jeg vil stå ved hvem jeg er og ændre
derfor ikke min mail adresse til at hedde noget med NO_SPAM eller
REMOVE_ME - jeg tror heller ikke dette har den store effekt, da jeg er
sikker på at spamfolkene/virusfolkene er snu nok til at høste
adresserne alligevel.

/Peter