Hvad betyder det her?
Rado
2003-09-20 19:28:19 UTC
Alle mails til dette domæne bliver afvist med følgende besked.
Hvorfor?

Delivery has failed on the enclosed message for the following
reasons reported either by the mail delivery system on the mail
relay host or by the local TCP/IP transport module:

550 relaying mail to zz.com is not allowed

Your original mail message follows:
Rado

and why. Then do it. - Robert Heinlein
Allan Olesen
2003-09-20 21:46:34 UTC
Post by Rado
550 relaying mail to zz.com is not allowed
Det betyder, at en mailserver, som mailen har vaeret forsoegt
afleveret til, ikke vil kendes ved mail til zz.com.

Umiddelbart kan jeg dog ikke reproducere problemet.
Mailserveren for zz.com har ip-adressen 64.62.223.2, og den
ser ud til gerne at ville tage mod mails til zz.com, selv om
den ikke lige kendte brugeren ***@zz.com.
--
Allan Olesen, Lunderskov

Vi har fået tnews tilbage
Rado
2003-09-21 19:19:30 UTC
On Sat, 20 Sep 2003 23:46:34 +0200, Allan Olesen
Post by Allan Olesen
Post by Rado
[...]
Ok, tak! Jeg har heller ingen problemer nu, så det har måske haft
noget at gøre med den her virusflood? De har en mailliste på zz.com,
og den har måske skabt kaos så nogen har lukket af for domænet.